מימון המונים
חברת פאסי.קראוס פרסמה עשרות מימוני המונים וגייסה למעלה מ-200,000,000 ש"ח למען לקוחותינו בתחום. השירות שלנו כולל בניית תיק לקוח, מיתוג רוחבי, הפקת סרטונים משלב הכתיבה ועד המוצר המוגמר, רשתות חברתיות, בניית קהלים, קידום, פרינט וניהול כל האופרציה הפרסומית עבור הלקוח.
אנו משתפים פעולה עם פלטפורמות שונות של מימוני המונים, ביניהם צ'רידיי, קאוזמאצ', הדסטארט, דרוב,
ג'יי-גיב ועוד, ונותנים מענה רחב לכל צורך בתחום.
קידמנו פרסומים, סרטונים, העברות מסרים ובניית מערכי שיווק לעשרות רבות של מימוני המונים בנושאים שונים ולקהלי יעד שונים – מוסדות לימוד, מערכי מתנדבים, מגזר שלישי ועוד – למגזרים הדתי לאומי, החרדי והכללי. כמו כן היינו שותפים במבצעי מימון המונים בינלאומיים ובשפות שונות (עברית, אנגלית, צרפתית).
דוגמה: ישיבת מרכז הרב
צפייה בסרטון >>
הלקוח הגדול שלנו עד כה בתחום הוא ישיבת מרכז הרב – אם הישיבות הציוניות ומהמשפיעות והידועות בעולם התורה והעשייה היהודית והישראלית.
האתגר
פרסום ומיתוג מוסד גדול וותיק, הוצאתו מאזור הנוחות הלמדני והתורני הישר למבצע נרחב המשתמש באמצעי פרסום נרחבים ומגייס משאבים לישיבה.
- גיוס אלפי תלמידים, בוגרים ואוהבי הישיבה כמתרימים ותורמים פעילים עבור הישיבה – שיתוף פעולה בעניין עם חברת מימון ההמונים עמה עבדנו, שהייתה אחראית על האסטרטגיה.
- פנייה יזומה אל הציבור הדתי לאומי במדינת ישראל בבקשת תרומה לישיבה. יצירת סחף ציבורי שיהיה מעוניין לתרום לישיבה בימים של שטף תרומות למאות מוסדות.
הישיבה ביקשה ליצור קשר עם בוגריה (למעלה מ-5000 בוגרים) בפרק זמן קצר ולגייסם לטובת פרויקט גיוס כספים כללי לישיבה. כמו כן, אחד מקהלי היעד העיקרי הינם תלמידים העוסקים בלימוד תורה מעמיק ותחום גיוס הכספים זר להם.
הפיצוח
יחד עם שותפינו לקמפיין זה, חברת צ'רידיי, חברת הפקות האירועים "יוקרה" ומנהל הקמפיין חנן הכסטר, בנינו אסטרטגיה ושפה שיווקית ופרסומית שהגיעה לכל מקור אפשרי לתרומה.
יצרנו שפה פרסומית הנותנת ביטוי לשילוב שבין העבר העשיר של הישיבה לבין הרצון לבנות ולפתח את העתיד. הדגשנו והנגשנו לציבור הרחב דמויות מובילות מעולם התורה הציוני, תוך הבנה כי השפעת הישיבה ומייסדיה על העתיד תלויה גם בהם וביכולתם להירתם כלכלית למען הישיבה.
בנינו מסרים והפקנו חומרים חדים וברורים אשר גייסו את מרצם של תלמידי ובוגרי הישיבה לטובת הקמפיין.
לצורך גיוס המעגלים הקרובים נבנה חמ"ל מבצעים בישיבה, מתוך מטרה שלא לעצור את שטף הלימוד מחד, ומאידך להשתמש במאגר התלמידים ובכוחם הרב.
השפה הפרסומית תורגמה למודעות, באנרים ופוסטים, והופצו אמצעי פרסום נוספים במגוון אמצעי מדיה הנגישים לקהל היעד אליו הקמפיין פנה. כמו כן, הכנו חומרי פרסום רבים ומגוונים לטובת גיוס שגרירים והעברת מסרים לקהל המתרימים.
התוצאה
- גיוס ועמידה ביעד של למעלה מ-20 מיליון שקל על ידי למעלה מ-20,000 תורמים – שיא בעולם גיוס התרומות בישראל, הן מבחינת הסכום שגויס והן מבחינת מספר התורמים.
- הדים נרחבים בדבר קמפיין איכותי מרחבי המגזר הדתי לאומי והחרדי.
- מיצובה של הישיבה כעוצמה אדירה שעמדה ביעד הגיוס הגבוה ביותר במגזר הדתי לאומי בישראל.