תיאטרון החאן, ירושלים
"פסטיבל אלתרמן" – אירוע מיוחד, חד-שנתי, שמתקיים בתיאטרון.
צפייה בסרטון >>
האתגר
הגעה לקהלים חדשים וכןSOLD OUT לכל אירועי הפסטיבל, כ-1200 כרטיסים תוך שבועיים.
הפיצוח
יצירת עשרות תתי קמפיינים לקהלים שונים, כאשר כל קהל נחשף לפרסומים ב"שפה שלו". הפרסומים השונים שמרו על קו עיצובי אחיד עם מסגרת מיתוגית בועטת ובולטת, התואם לקהל היעד של התיאטרון אך גם קורץ לקהלים החדשים, וכן יצירת מעטפת פרסומית 360, בדיגיטל, פרינט ופרסום חוצות/מסורתי.
השיטה
- בניית תוכנית אסטרטגית והקמת מיתוג בועט ובולט לפסטיבל.
- פילוח קהלי היעד לארבע קבוצות מרכזיות והתאמת המעטפת הגרפית והקריאייטיבית לכל קהל בצורה ממוקדת ("קהל הבית", קהל צעיר-ירושלמי, קהל דתי-לאומי [גוש עציון וירושלים], קהלים כלליים הנמצאים במבואות ירושלים "על הדרך" – עם המשפחות או בחופשה, שכן הפסטיבל התקיים במהלך ימי הפסח).
- הקמת מעטפת דיגיטל שלמה הכוללת דף נחיתה רספונסיבי ומעוצב, "השתלטות" על דפי הסושיאל של התיאטרון, טרגוט מדוייק של קהלי היעד (ע"פ החלוקה שהוגדרה) ובניית משפך שיווקי – כולל מערך ריטרגטינג למינוף המכירות.
- יצירת שת"פים וצביעת קהלים עם אתרי תיירות ותרבות רלוונטיים (ירושלמיים וארציים).
- הקמת ליין עיצובים לטובת קמפיין פרינט שכבש את ירושלים (שלטי חוצות, טוטמים, ארטיקים וכו').
- עיצוב מודעות פרינט תואמות קהלי יעד בהתאמה (לציבור הרחב, ירושלמי ודתי).
התוצאה
- חשיפת קהלים חדשים לתיאטרון – עשרות אלפי אנשים נחשפו לקמפיין ומאות מבקרים חדשים רכשו כרטיסים להצגות התיאטרון.
- מינוף הקמפיין הקיים לטובת הפעילות השוטפת של התיאטרון והכנה לקראת קמפיין המנויים (פי 4 בגודלו בהיבט התקציב והחשיפה).
- מכירת כלל הכרטיסים! ועמידה ביעד.