פרויקט חדש
תת כותרת
צפייה בסרטון>>
האתגר
פרויקט חדש טקסט
הפיצוח
פרויקט חדש טקסט
השיטה
- בניית תכנית אסטרטגית, קווים מנחים והליך מיתוג מחדש למעונות.
- הקמת אתר מניע לפעולה לקליטת הטראפיק והשארת פרטים.
- הקמת מערך סושיאל חזק (גוגל סרצ', באנרים, פייסבוק ואינסטגרם)
- מעטפת פרינט לפרסום המותג והדגשת היתרונות – פלאיירים, מודעות ברחבי האוניברסיטה, רול-אפים, שמשוניות, פרסום מקומי במגזין 'עולם קטן'.
- תחזוק שוטף של זירות הסושיאל מדיה, כתיבת תכנים קריאייטיביים ועבודות סטודיו באופן יומיומי. פנייה לסטודנטים בשפה קלילה וקצרה.
- הקמת מערך ניהול ותפעול לידים.
התוצאה
- עמידה מלאה ביעדי המכירה. כבר ביולי הגענו ל-100% תפוסה ואף נוצרה רשימת המתנה שהלכה והתארכה.
- זירות סושיאל חיות ובועטות בפייסבוק ובאינסטגרם עם אלפי לייקים ומעורבות מטורפת. יצירת זרימה של טראפיק ולידים באופן קבוע.
- הקמת מערך שירות לקוחות (לדיירי המעונות ולנרשמים) דרך המדיות החברתיות.
- ביסוס המותג והכנת הקרקע לעלייה בהרשמה לשנה הבאה (יעד אסטרטגי).
- יצירת דאטה בייס למינוף לקראת השנה הבאה (יעד אסטרטגי).