פרויקט חדש

תת כותרת

צפייה בסרטון>>

האתגר

פרויקט חדש טקסט

הפיצוח

פרויקט חדש טקסט

השיטה

  • בניית תכנית אסטרטגית, קווים מנחים והליך מיתוג מחדש למעונות.
  • הקמת אתר מניע לפעולה לקליטת הטראפיק והשארת פרטים.
  • הקמת מערך סושיאל חזק (גוגל סרצ', באנרים, פייסבוק ואינסטגרם)
  • מעטפת פרינט לפרסום המותג והדגשת היתרונות – פלאיירים, מודעות ברחבי האוניברסיטה, רול-אפים, שמשוניות, פרסום מקומי במגזין 'עולם קטן'.
  • תחזוק שוטף של זירות הסושיאל מדיה, כתיבת תכנים קריאייטיביים ועבודות סטודיו באופן יומיומי. פנייה לסטודנטים בשפה קלילה וקצרה.
  • הקמת מערך ניהול ותפעול לידים.

התוצאה

  • עמידה מלאה ביעדי המכירה. כבר ביולי הגענו ל-100% תפוסה ואף נוצרה רשימת המתנה שהלכה והתארכה.
  • זירות סושיאל חיות ובועטות בפייסבוק ובאינסטגרם עם אלפי לייקים ומעורבות מטורפת. יצירת זרימה של טראפיק ולידים באופן קבוע.
  • הקמת מערך שירות לקוחות (לדיירי המעונות ולנרשמים) דרך המדיות החברתיות.
  • ביסוס המותג והכנת הקרקע לעלייה בהרשמה לשנה הבאה (יעד אסטרטגי).
  • יצירת דאטה בייס למינוף לקראת השנה הבאה (יעד אסטרטגי).