חברת אלקטרה בנייה

מעונות הסטודנטים בבר- אילן

צפייה בסרטון>>

האתגר

המעונות בבר אילן היו במשך שנים בעיה עבור האוניברסיטה, כאשר התפוסה בהם הייתה חלקית מאוד – בין 50% ל70%. המטרה הייתה לשנות את המיתוג של המעונות, לשדר לסטודנטים נגישות ורעננות, להגיע לתפוסה של 100% ולהכין את הקרקע לקראת בנייתם של שני מבנים חדשים שאמורים לשלש את כמות הדיירים/סטודנטים בשנת 2021.

הפיצוח

באמצעות חשיבה אסטרטגית רעננה ויצירתית יצרנו מיתוג חדש. הקמנו קהילת סטודנטים, הדגשנו את היתרונות שבמגורים במעונות האוניברסיטה ישירות לקהל היעד, בנינו עבור דיירי המעונות תשתית שירות זמינה של 24/6 ויצרנו למעונות שם נחשק ומבוקש. בשפת הסטודנטים – מתחתית החבית לקצף של הבירה…

השיטה

  • בניית תכנית אסטרטגית, קווים מנחים והליך מיתוג מחדש למעונות.
  • הקמת אתר מניע לפעולה לקליטת הטראפיק והשארת פרטים.
  • הקמת מערך סושיאל חזק (גוגל סרצ', באנרים, פייסבוק ואינסטגרם)
  • מעטפת פרינט לפרסום המותג והדגשת היתרונות – פלאיירים, מודעות ברחבי האוניברסיטה, רול-אפים, שמשוניות, פרסום מקומי במגזין 'עולם קטן'.
  • תחזוק שוטף של זירות הסושיאל מדיה, כתיבת תכנים קריאייטיביים ועבודות סטודיו באופן יומיומי. פנייה לסטודנטים בשפה קלילה וקצרה.
  • הקמת מערך ניהול ותפעול לידים.

התוצאה

  • עמידה מלאה ביעדי המכירה. כבר ביולי הגענו ל-100% תפוסה ואף נוצרה רשימת המתנה שהלכה והתארכה.
  • זירות סושיאל חיות ובועטות בפייסבוק ובאינסטגרם עם אלפי לייקים ומעורבות מטורפת. יצירת זרימה של טראפיק ולידים באופן קבוע.
  • הקמת מערך שירות לקוחות (לדיירי המעונות ולנרשמים) דרך המדיות החברתיות.
  • ביסוס המותג והכנת הקרקע לעלייה בהרשמה לשנה הבאה (יעד אסטרטגי).
  • יצירת דאטה בייס למינוף לקראת השנה הבאה (יעד אסטרטגי).